Starnet? Díky nechci!
Na úvod je nutné zdůraznit, že cílem tohoto článku není nikoho poškodit, ale poukázat na zkušenosti a situace, které mohou potkat zákazníky této společnosti.
Před časem jsem hledal poskytovatele internetu pro svoji chatku. Na základě reklamy jsem se rozhodl oslovit Starnet, protože nabízel služby za rozumnou cenu. Negativní recenze na internetu jsem příliš neřešil a nechal jsem si službu zřídit. Ze začátku bylo vše v pořádku, ale po pár měsících došlo k navýšení ceny. Ačkoli jsem nebyl nadšený, nakonec mi Starnet na základě mého naléhání nabídl bezplatné období, což částečně kompenzovalo navýšení.
Po čase jsem si uvědomil, že chatku využívám jen zřídka, a vystačím si s datovým tarifem. Rozhodl jsem se proto smlouvu se Starnetem ukončit. A právě tady začaly komplikace.
Proces vypovězení smlouvy byl zbytečně složitý. Bylo nutné zadat speciální kód, který jsem obdržel na začátku smlouvy – naštěstí jsem ho měl. Překvapením však byla faktura za demontáž antény. Rozhodl jsem se anténu odmontovat sám a poslal ji na adresu společnosti. Myslel jsem si, že tím je vše vyřešeno. Dokonce jsem zvažoval, že bych Starnet využil i doma, protože internet na chatě fungoval bez větších problémů.
Jenže přišlo další překvapení – faktura na 499 Kč za „testování vrácené antény“. Zákaznickému servisu, konkrétně Pavlíně Dolanské, jsem poslal dotaz, co přesně technik za tuto cenu dělá. Bohužel jsem už žádnou odpověď neobdržel.
Ačkoli je tento poplatek zmíněn ve smlouvě, jeho výše a účel mohou být pro zákazníky nepříjemným překvapením, zejména na samotný závěr smluvního vztahu.
Máte podobné zkušenosti se Starnetem?
Podělte se s námi na e-mailu: podvody@news1.cz
ZDROJ: internet, soc.sítě, vasestiznosti.cz, email